arek1s
arek1s
|
|
| Punkty: | 833 |
| Ranking: | 4373 |
| Pokonani przeciwnicy: |
29.164 (2234.)
|
| Plemię: |
GH 2
|
| Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
|
408|304 |
833 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 108 z plemieniem BIESY.
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Drewno - Poziom 1)
Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Drewno - Poziom 1)
Zrabuj łącznie 500 surowców.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Król punktów (Drewno - Poziom 1)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 17)
Graj w Plemiona przez 17 lat.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 30 unikalnych przepisów.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|