ruch135
ruch135
|
|
Punkty: | 837 |
Ranking: | 4770 |
Pokonani przeciwnicy: |
14.596 (1991.)
|
Plemię: |
*A*
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
542|299 |
837 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 118 z plemieniem Lions Party.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 116 z plemieniem Myszy w Garniturach+Co?+N-Z-W.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 144 z plemieniem MotoMyszy + Fanatycy + Leszcze.
Odznaczenia bojowe
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)
Zawrzyj 5 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Król punktów (Drewno - Poziom 1)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 15)
Graj w Plemiona przez 15 lat.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Srebro - Poziom 3)
Wytwórz 30 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 20 unikalnych przepisów.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|