Szawir
Szawir
|
|
| Punkty: | 7.374 |
| Ranking: | 1622 |
| Pokonani przeciwnicy: |
1.789 (5115.)
|
| Plemię: |
U219$
|
| Wioski (4) |
Współrzędne |
P. |
|
|
494|372 |
897 |
|
|
493|372 |
4.502 |
|
|
494|371 |
432 |
|
|
495|372 |
1.543 |
|
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Drewno - Poziom 1)
Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy.
Rabuś (Drewno - Poziom 1)
Zrabuj łącznie 500 surowców.
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Archeolog (Drewno - Poziom 1)
Odkryj 2 unikalne relikty.
Człowiek interesu (Drewno - Poziom 1)
Wymień towary na rynku 10 razy.
Fortuna i chwała (Drewno - Poziom 1)
Masz przy sobie 2 relikty!
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 11)
Graj w Plemiona przez 11 lat.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|