maarkol
maarkol
|
|
| Punkty: | 14.327 |
| Ranking: | 1195 |
| Pokonani przeciwnicy: |
1.216 (5565.)
|
| Plemię: |
D!!!
|
| Wioski (5) |
Współrzędne |
P. |
|
|
589|370 |
6.727 |
|
|
589|369 |
3.655 |
|
|
588|371 |
2.337 |
|
|
588|370 |
1.167 |
|
|
589|368 |
441 |
|
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Drewno - Poziom 1)
Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy.
Rabuś (Drewno - Poziom 1)
Zrabuj łącznie 500 surowców.
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)
Zawrzyj 5 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Archeolog (Drewno - Poziom 1)
Odkryj 2 unikalne relikty.
Człowiek interesu (Drewno - Poziom 1)
Wymień towary na rynku 10 razy.
Fortuna i chwała (Drewno - Poziom 1)
Masz przy sobie 2 relikty!
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 10)
Graj w Plemiona przez 10 lat.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 40 unikalnych przepisów.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|