chotorek
chotorek
|
|
| Punkty: | 1.319 |
| Ranking: | 4125 |
| Pokonani przeciwnicy: |
1.740 (5066.)
|
| Plemię: |
~K~
|
| Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
|
490|602 |
1.319 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 154 z plemieniem DELMA + ZIEMIA.
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)
Wymień towary na rynku 500 razy.
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Architekt (Drewno - Poziom 1)
Zbuduj lub rozbuduj 10 budynków!
Bibliotekarz (Drewno - Poziom 1)
Znajdź 3 unikalne manuskrypty.
Król punktów (Drewno - Poziom 1)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.
Mistrz rekrutacji (Drewno - Poziom 1)
Zrekrutuj łącznie 20 jednostek!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 8)
Graj w Plemiona przez 8 lat.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 30 unikalnych przepisów.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|