mim200
mim200
|
|
| Punkty: | 597 |
| Ranking: | 5162 |
| Pokonani przeciwnicy: |
64.928 (1276.)
|
| Plemię: |
ZPP:)
|
| Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
|
677|367 |
597 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 163 z plemieniem SURPRISE! + WARIAT.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 195 z plemieniem UNDER + UwU?.
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Drewno - Poziom 1)
Zrabuj łącznie 500 surowców.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Król punktów (Drewno - Poziom 1)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 13)
Graj w Plemiona przez 13 lat.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|